Lõputöö raames valmis veebilehe kujundus Tartu Ashtanga Jooga Koolile, mille disainimisel lähtusin kasutajamugavuse printsiipidest ning joogakooli olemasolevast graafilisest keelest.
Uuel veebilehel on kaks eesmärki: parandada lehe kasutajamugavust ning tõsta teadlikkust ashtanga joogast, äratades sel moel rohkemates inimestes huvi konkreetse joogapraktika vastu. Eelmainitu saavutamiseks pidin kogu disainiprotsessile lähenema süstemaatiliselt: selgitama välja nii joogakooli kui ka olemasolevate õpilaste vajadused, viima läbi kasutajauuringuid ja -teste ning lõpuks looma kasutajasõbraliku veebilehe, mis vastaks potentsiaalsete huviliste ootustele.
As part of my thesis, I developed a website for the Tartu Ashtanga Yoga School, focusing on user-friendliness and adhering to the school’s existing graphic identity.
The new website has two main objectives: to increase awareness of Ashtanga yoga, thereby generating more interest in this specific yoga practice among people, and to improve the overall user experience of the site. To achieve these goals, I approached the entire design process systematically: identifying the needs of both the yoga school and existing students, conducting user research and tests, and finally creating a user-friendly website that meets the expectations of potential enthusiasts.