Töötades tätoveerijana ja samal ajal õppida graafilist disaini on olnud põnev kogemus. Tätoveeringud on saanud eriti populaarseteks viimaste aastate jooksul, seega on tätoveerija amet saanud ihaldusväärseks. Üksik tätoveerija võib nüüd oma kunsti abil saada omamoodi brändiks. Brändi identiteedi loomise protsess on mind alati huvitanud ja seoses sellega tekkis idee projekti jaoks, mis on esitatud selles lõputöös – minu isikliku brändi barbiesundaytattoos identiteedi loomine.
Lõputöö kirjalik osa keskendub kahe teema uurimisele: tänapäevane tätoveeringute subkultuur ja hea logo kujunduse omadused. Turu ja sihtgrupi analüüs koos disainiprotsessi kompaktse kirjeldusega annavad lugejale võimalust osaleda selle projekti loomise igal sammul. Praktiline osa hõlmab brändi identiteedi kõigi vajalike aspektide kujundamist: logo, tüpograafia, värvivalik, visiitkaart, kinkekaardid, portfoolio ja merch.
Selle lõputöö isiklik eesmärk on luua täiuslik töötav bränd iseendale kui tätoveerijale, suurendada selle abil persoonibrändi mainet ning väljendada oma identiteedi (CVI) loomise oskust, mis on omandatud nelja aasta jooksul Kõrgemas Kunstikoolis Pallases. Üldine eesmärk on laiendada lugeja silmaringi tätoveeringute subkultuuri teemal, esitada uusi vaatenurki ja jagada oma kogemust graafilise disaini ühendamisel tätoveerimisega.