Kõrgema Kunstikooli Pallas digiarhiiv

Kõrgema Kunstikooli Pallas digiarhiiv

  • Teosed
  • Galerii Noorus
  • Registrid
    • Aastad
    • Asukohad
    • Asutused
    • Isikud
    • Kirjete liigid
    • Materjalid
    • Osakonnad
    • Rollid
    • Tehnika
    • Valdkonnad
  • Digiarhiivist
  • Logi sisse

Enesebränding barbiesundaytattoos brändi näitel

Self-branding on the example of barbiesundaytattoos
Arina Stretškova lõputöö plakat.
Share this...
Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
Autorid
Arina Stretškova
Juhendajad
Jaanus Eensalu Marko Kekišev
DivisionValdkond: Disain | osakond: Meediadisaini osakond | Kursus: 4, Vilistlane Tagsbränd, enesebränding, Lend 2020, logo, tätoveering, visuaalne identiteet

Töötades tätoveerijana ja samal ajal õppida graafilist disaini on olnud põnev kogemus. Tätoveeringud on saanud eriti populaarseteks viimaste aastate jooksul, seega on tätoveerija amet saanud ihaldusväärseks. Üksik tätoveerija võib nüüd oma kunsti abil saada omamoodi brändiks. Brändi identiteedi loomise protsess on mind alati huvitanud ja seoses sellega tekkis idee projekti jaoks, mis on esitatud selles lõputöös – minu isikliku brändi barbiesundaytattoos identiteedi loomine.

Lõputöö kirjalik osa keskendub kahe teema uurimisele: tänapäevane tätoveeringute subkultuur ja hea logo kujunduse omadused. Turu ja sihtgrupi analüüs koos disainiprotsessi kompaktse kirjeldusega annavad lugejale võimalust osaleda selle projekti loomise igal sammul. Praktiline osa hõlmab brändi identiteedi kõigi vajalike aspektide kujundamist: logo, tüpograafia, värvivalik, visiitkaart, kinkekaardid, portfoolio ja merch.

Selle lõputöö isiklik eesmärk on luua täiuslik töötav bränd iseendale kui tätoveerijale, suurendada selle abil persoonibrändi mainet ning väljendada oma identiteedi (CVI) loomise oskust, mis on omandatud nelja aasta jooksul Kõrgemas Kunstikoolis Pallases. Üldine eesmärk on laiendada lugeja silmaringi tätoveeringute subkultuuri teemal, esitada uusi vaatenurki ja jagada oma kogemust graafilise disaini ühendamisel tätoveerimisega.

Teose andmed
Tehnika
Graafiline disainBränding
Failid
Arina_Stretškova_Self-branding_on_the_example_of_barbiesundaytattoos_2020_Pallas (pdf)
Arina_Stretškova_Enesebränding_barbiesundaytattoos_brändi_näitel_2020_Plakat_Pallas (pdf)
Arina_Stretškova_Enesebränding_barbiesundaytattoos_brändi_näitel_2020_Esitlus_Pallas (pdf)
Viimased teosed
Teos | 2024
Plaatmaterjalist mööbli restaureerimise võimalused ja olulisus
Carola Kanarbik
Teos | 2024
Raadiotool
Liisa Kalista Sapas
Kõrgem Kunstikool Pallas | Tähe 38b, 50103 Tartu | telefon +372 730 9822 | pallasart@pallasart.ee