Lähtusin oma lõputöös vastupidi akadeemilisele ja etteaimatavalt struktureeritud formaadile eksperimenteerimisest ja kunsti loomisest kui protsessi nautimisest, keeldudes eeldusest püstitada konkreetne eesmärk kui lõplik ideaalne tulemus. Materjali valikul võtsin kasutusele mustvalge märglabori jäägid analoogfotograafias ehk testribad, kontaktkoopiad ja „eesmärkideta“ fotoprindid.
Kirjalikus osas keskendusin vastavateemalise kirjanduse ja oma kogemuse reflekteerimisele. Uurisin, kuidas eesmärkideta katsetamine mõjub kunsti loomisele, õppides selle põhjal rohkem enda, loometöö ja -protsesside kohta.
***
In my thesis, I deflected from the academic and predictable structured format, opting instead for experimentation and enjoying the process of creating art, refusing the expectation of setting a specific goal as the ultimate ideal outcome. When choosing the material, I used black-and-white wet lab remnants in analogue photography, i.e. test strips, contact copies and “purposeless” photo prints.
In the written part, I focused on reflecting on relevant literature and my own experience. I explored how aimless experimentation affects art creation, learning more about myself, creative work, and processes.