Töö eesmärk on luua Tartu Lastekunstikoolile uus visuaalne identiteet. Praktilse töö käigus valmis kolm erinevat visuaalse identiteedi suunda, väljavalitud kavandi lõplik lahendus ja Tartu Lastekunstikooli visuaalse identiteedi kasutusjuhend.
Kirjalikus töös uurisin, kas ja kuidas on graafilisel disaineril võimalik oma tööprotsessis rakendada tehisintellekti, mis tegeleb logoloomega. Lisaks analüüsisin kunstialast huviharidust pakkuvate Eesti koolide logomärke ja nende visuaalseid identiteete. Samuti kirjeldasin Tartu Lastekunstikoolile loodava visuaalse identiteedi tööprotsessi ja lõpliku disainilahenduseni jõudmist.
The aim of the final project is to create a new visual identity for Tartu Children’s Art School. In the course of the practical work three different lines of visual identity were created, the final design was chosen and the manual for the use of the visual identity of Tartu Children’s Art School compiled.
In the written part I explored whether and how can a graphic designer use artificial intellect that deals with logo creation. In addition, I analysed the logos and visual identities of Estonian schools that offer art-related non-formal education. I also described the work process of creating visual identity for Tartu Children’s Art School and how the final design was reached.