Kõrgema Kunstikooli Pallas digiarhiiv

Kõrgema Kunstikooli Pallas digiarhiiv

  • Teosed
  • Galerii Noorus
  • Registrid
    • Aastad
    • Asukohad
    • Asutused
    • Isikud
    • Kirjete liigid
    • Materjalid
    • Osakonnad
    • Rollid
    • Tehnika
    • Valdkonnad
  • Digiarhiivist
  • Logi sisse

Visuaalse identiteedi loomine meelelahutusettevõttele Ventiil

Visual Identity Design for the Entertainment Service Provider Ventiil
Eliisa_Ladva_Ventiili_visuaalne_identiteet_2019_Pallas
Eliisa Ladva. Lõputöö kaitsmine. Foto: Taavi Kivisilla
Eliisa Ladva. Lõputöö kaitsmine. Foto: Taavi Kivisilla
Share this...
Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
Linkedin
Autorid
Eliisa Ladva
Juhendajad
Kärt Einasto Joonas Rumvolt
DivisionValdkond: Disain | osakond: Meediadisaini osakond | Kursus: 4 Tagsbränd, logo, visuaalne identiteet

Minu lõputöö eesmärk on luua visuaalne identiteet alustavale meelelahtusettevõttele Ventiil. Kirjalikus pooles uurisin meetodeid, mida rakendada identiteedi loomiseks brändile, mille idee on sihtturul uudne ja tutvustust vajav.

Ventiil on teenus, mis pakub inimestele võimalust turvalises keskkonnas kaitsevarustusega lõhkuda erinevaid esemeid, sealhulgas tehnikat ja mööblit. Teenus on etteregistreerumisega, paketipõhine ning kohustab klienti täitma ohutusnõudeid.

Praktilise töö käigus valmis Ventiili identiteet, mis sisaldab logo ja sellega seonduvat stilistikat, sotsiaalmeedia kuvandit ning esmaseid reklaammaterjale. Minu eesmärk oli luua terviklik brändi stiil, mida saab rakendada kogu teenuse disainis, alates kohaviitadest kuni lõhkumistubade kujunduseni.


The aim of my final project was to create visual identity for the starting entertainment service provider Ventiil. In the written part I examined the methods that can be applied for creating identity for the brand, the idea of which is innovative on the target market and needs introduction.

Ventiil is a service that offers people a possibility to break different objects, including technology and furniture, in a safe environment wearing protective gear. The service requires pre-registration, is offered as a package and obliges the client to follow safety regulations.

In the course of practical work I created the indentity for Ventiil, containing the logo, the stylistics related to it, social media image and primary promotional materials. My aim was to create a comprehensive brand style that can be applied for the design of the whole service starting from location signs to the design of rooms.

Teose andmed
Tehnika
Graafiline disain
Seotud sissekanded
Teos | 2019
2019. a meedia- ja reklaamidisaini õppekava lõputööde kaitsmised
Meediadisaini osakond
Failid
Eliisa_Ladva_kirjalik_ja_lisad (pdf)
Eliisa_Ladva_lõputööplakat_Meedia (pdf)
Viimased teosed
Teos | 2024
Freskode restaureerimine Valentin Vaheri juhendatud tööde näitel
Geterly Sepp
Teos | 2024
Külmtehnikas klaasimaalingute väärtus, tähtsus ja restaureerimine Ilmar Malini teoste näitel
Gertu Soosaar
Kõrgem Kunstikool Pallas | Tähe 38b, 50103 Tartu | telefon +372 730 9822 | pallasart@pallasart.ee