Kujundasin disainisündmusi koondava veebikeskkonna, seda eelkõige vajadusest sellise töövahendi järele. Praegu pole disainikogukonnal ühtset allikat, kust otsida erialaseid konverentse, töötube ja kohtumisi. Keskkonna eesmärk on pakkuda disaineritele tööriista ürituste leidmise lihtsustamiseks ning levitamiseks. Kasutaja saab sisestada huvipakkuvad teemad ja sobivad asukohad, otsingutulemusi ürituste tüübi järgi filtreerida ning tellida endale uudiskirju.

Lõputöö kirjalikus osas kirjeldan läbi viidud turuanalüüsi, millel ka edasised otsused põhinesid, kujundusvaadete valmimist, arendusprotsessi koordineerimist ning turundusplaani koostamist ja realiseerimist.  


designed a web environment for design events, in particular because of the need for such tool. At the moment the design community does not have a common source where to find professional conferences, workshops and meetings. The aim of this environment is to provide designers with a tool to simplify the search and promote the events. The user can enter the main areas of interest and suitable locations, filtrate search results by the types of events and subscribe for newsletters.

In the written part of the final project I describe the performed market analysis, which results I used as the basis for making further decisions, completing the design views, coordinating the development process and preparing and implementing the marketing plan.

Teose andmed
Seotud sissekanded
Failid