Lõputöö raames valmis visuaalse novelli stiilis arvutimäng „Sanatorium for the Mentally Ill“, mille loomisel kasutasin tehisintellekti (edaspidi TI) tööriistu.
TI ja kunstniku vaheline suhe on praegu aktuaalne teema ja pole selge, kuidas kunstnike roll tulevikus muutub ja kuidas TI seda mõjutab. Enne projekti alustamist olin TI kasulikkuses kunsti loomisel kõhklev ja tahtsin teada, kui suureks abimeheks TI saab olla. Seetõttu otsustasin proovida, kuidas TI saab mind abistada loomingulise visiooni elluviimisel.
Töö eesmärk oli katsetada projekti loomisel erinevaid TI tööriistu, et mõista nende võimalikku kasulikkust ning mõju kunstniku tööprotsessile. Lõputöös on dokumenteeritud mängu loomisprotsess ja minu kogemused TI kasutamisel.
As part of this graduation project, I made visual novel game titled ”Sanatorium for the Mentally Ill”, using artificial intelligence (hereafter AI) tools.
The relationship between AI and artists is a relevant topic. It is unclear how the role of artists will change in the future and how AI will influence it. Before starting the project, I was hesitant about using AI in creating art and wanted to know how helpful AI could really be. Thus, I decided to try for myself how AI can assist in implementing my creative vision.
The goal of this work was to try various AI tools to understand their potential usefulness and impact on an artist’s work process in creating a project like this. The work documents the game creation process and my experiences using AI.