Elu teises riigis toob lapsele kaasa palju muutusi. Kohanemisraskused võivad väljenduda halvas käitumises, õpitulemuste languses ja mõjutada vaimset tervist.
Selle lõputöö eesmärk seisneb sõjapõgenike laste toetamises teises riigis kohanemisel ja traumaatiliste kogemuste leevendamisel. Uuringud näitavad, et savitöö aitab kohanemisega seotud murede korral, leevendades posttraumaatilist stressi ja ärevust. Seega püstitas autor hüpoteesi, et saviga töötamine kunstiringis aitab lastel kohaneda ja leevendada traumaatilisi kogemusi.
Living in another country brings many changes to the life of a child. Adjustment difficulties can manifest in bad behavior, decline in academic performance and affect mental health.
The purpose of this thesis is to support refugee children in their adjustment to life in a new country and to alleviate traumatic experiences. Studies have shown that pottery helps with adjustment-related concerns by reducing post-traumatic stress and anxiety. Therefore, the author hypothesized that working with clay in an art class would help children adapt and alleviate traumatic experiences.